utorak, 23. lipnja 2015.

Putovanje u Novi Pazar (selo Ivanča)

Zdravo svima!

- Tema današnjeg posta je moje nedavno putovanje na selo Ivanča nadomak Novog Pazara. U nastavku posta saznat ćete nešto o putu ka selu, te aktivnostima kojima sam ispunjavala vrijeme provedeno na selu. 

- Prema selu smo pošli u 6:00 sati. Put ka selu je trajao dobrih 5 sati, što je za moj organizam (koji je osjetljiv na duže vožnje) mnogo. U putu sam dosadu "ubijala" fotografisanjem predivnih pejzaža koje ćete imati priliku vidjeti u fotogaleriji na kraju posta, igranjem igrica na mobitelu i razgovaranjem sa porodicom. Budući da je moja nana (baka) putovala s nama, dosadi nije bilo mjesta, jer starije osobe u razgovoru kažu nešto njima uobičajeno no nama mlađima veoma smiješno! Uzimajući u obzir da moja nana dolazi iz Crne Gore (općina Cetinje) gdje se upotrebljavaju veoma neobični izrazi ili se uobičajeni izrazi izgovaraju neobično, ja se svakodnevno naslušam naninih "bisera" - neki od njih su "Vranza te pozobala", "Đavo te izio", "Jadulja", "Śutra". Ne pitajte me za značenja, suviše su komplikovana za objašnjavanje. Na selo smo došli u 11:00 sati.

- Svaka minuta provedena na selu je bila u potpunosti ispunjena. Najviše vremena sam provodila napolju igrajući se. Budući da sam ja ljubitelj hrane, neizostavno je bilo i branje voća (dudovi, trešnje, jagode). Također sam fotografisala divnu prirodu što ćete vidjeti na kraju posta. Moj mali rođak je udomio jednu šumsku kornjaču, što je bio jedan od zanimljivijih događaja. Nevjerovatno je koliko tamo ljudi brinu o obilasku svojih komšija, svaki dan su u goste dolazile barem dvije porodice. Na selu sam se "pošteno" najela sireva, kajmaka  i ostalih mliječnih proizvoda koje jako volim, a nemam priliku da ih probam u glavnom gradu BiH. Zadnji dan boravka na selu trebala sam otići u Novi Pazar, no ja sam molila mamu da ne idem jer sam toliko željela da ostanem barem još koji trenutak više. Na selu sam provela (samo) tri dana. Ka Sarajevu smo krenuli u 18:00 sati, a došli u 23:00 sata.

- Po povratku se nije dešavalo ništa značajno, sve ono što i na polasku u selo. Jedino je bilo više zaustavljanja na graničnim prijelazima i drugim mjestima zbog toga što smo putovali noću.

Fotogalerija:

Pejzaži


Cvijeće


Voće


Kornjača



- Nadam se da vam se post dopao!




2 komentara:

  1. Wow! Prekrasne fotografije za novog blogera! Sviđa mi se tvoj blog Zara i učlanila sam se :) Izgled bloga ti je prekrasan, zaista prekrasan :)

    *Bilo bi mi drago da i ti posjetiš moj blog, i ukoliko želiš, pridružiš se :)*
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na takvim komplimentima. Pogotovo je divan osjećaj dobiti ih od nekoga kao što si ti, od nekoga ko mi je jedan od uzora u blogganju! Tvoj blog pratim sa drugog accounta, ne znam da li sam se učlanila, no ako nisam zasigurno hoću (ja pratim 30 blogova - imam listu linkova i svaki dan ih posjećujem, pa se nekad desi da zaboravim da se učlanim u neki od njih). Uzgred, mislim da nema potrebe komentarisati tvoj blog i način pisanja jer je sve FANTASTIČNO! :)

      Izbriši