petak, 24. srpnja 2015.

Ljetne odjevne kombinacije

Zdravo svima!

- Budući da do sada nikada nisam objavila post u kojem iznosim svoje mišljenje o nekim odjevnim kombinacijama, a postovi u ljetnom izdanju su aktuelni - logičan slijed je bio post na temu koju ste mogli pročitati u naslovu. Očekujte ubrzo još postova, jer je jedan post već u pripremi. Za sada vam neću otkrivati o čemu se radi. I da, obavila sam veći dio velike kupovine - pa i o tome očekujte post. Pa, krenimo sa današnjim postom!

1. Classy Mint Green





















-  Ova odjevna kombinacija mi se jako dopada! U kombinaciji preovladava mint zelena - moja najdraža boja. Haljina mi je odlična, izuzev smeđeg kaiša, koji mi kvari ovu divnu haljinu. Također, dobar detalj je i donji teget dio haljine koji razbija mint zelenu monotoniju. Štikle su jako elegantne i jednostavne, no da sam mogla zamijenila bih ih baletankama u istoj boji, isključivo zbog udobnosti. Torbica je kao i ostatak ove kombinacije jednostavna, elegantna i profinjena. Jedino što nedostaje ovoj kombinaciji da bi bila savršena, jeste jedan bolero, no to je stvar ukusa.

Moja ocjena: 9/10

2. Elegant comfort



- Naziv ove odjevne kombinacije je tačno opisuje - elegantna udobnost! Ova kombinacija izgleda veoma elegantno, no je u isto vrijeme i udobno zbog odjeće koja je čini. Ovaj top je jako lijepog kroja. Također, veoma je neobičnog dezena - spoj ljubičaste, roze, bijele i mint zelene. Za donji dio kombinacije sam odabrala ove bijele kapri pantalone, kako kombinacija ne bi bila prešarena. Za obuću sam sam odabrala ove Converse tene, starke koje savršeno upotpune svaki outfit. I za kraj, tu je ova torbica zanimljivih boja, kao i sunčane naočale sa staklima boje lavande.

Moja ocjena: 10/10
                                                                                                                                      
3. Girly pink 


   












- Jako lijepa odjevna kombinacija. Ovaj top mi se veoma dopada, isti ovakav sam zamišljala. Za donji dio kombinacije sam odabrala rozu skater suknjicu, koju možeme kombinirati u različitim stilovima. Za obuću sam odabrala ravne sandale, čija je boja na
granici između nude i roze boje. Kako bi upotpunila kombinaciju odabrala sam ovu elegantnu torbicu koja je iste boje kao i sandale. Ova kombinacija bi bila idealna uz neki
bolero (što je slučaj i kod prve kombinacije). 

Moja ocjena: 9/10

4. Casual blue





















- Ova kombinacija mi je fantastična! Čini se tako opuštenom i udobnom. Top je fantastičan, dezen podsjeća na nebo s oblacima. Također, mi se dopada natpis kao i font slova. Za donji dio kombinacije sam odabrala boyfriend jeans, koji mi se tako dopada i željela bih ove farmerice imati i u stvarnom životu. Odabir obuće je predvidljiv - tene marke Converse - koje se savršeno uklapaju u svaku kombinaciju. I za kraj, plavi ruksak, koji ovu kombinaciju čini još opuštenijom! 


Moja ocjena: 10/10


5. Sporty Hot Pink
























- Ova odjevna kombinacija nije u mom stilu, i ne vjerujem da bi je neko nosio svakodnevno kao ovakvu. Ova kombinacija je savršena ukoliko želite na trčanje, planinarenje, ili da jednostavno radite bilo kakve tjelovježbe. Majica je široka i opuštena, jer ukoliko želite da se bavite nekom sportskom aktivnošću majica treba da bude široka i udobna. Za donji dio kombinacije sam odabrala sive helanke/trenerku. Nisam željela da budu roze jer bi to bilo prenapadno, a svi želimo uvijek izgledati lijepo. I za kraj, tu su roze NIKE patike. Generalno, kombinacija je prazna, ali s obzirom na namjenu to je sasvim uredu.


Moja ocjena: 8/10


- Nadam se da vam se ovaj post dopao, jako sam se potrudila! Ukoliko imate bilo kakve sugestije ili ideje vezane za postove (i blog općenito) napišite to u komentarima! Bilo bi mi drago da posjetite Facebook stranicu bloga i da je lajkujete. Ukoliko vam se post dopao komentarišite ga, i učlanite se u blog!







2 komentara:

  1. Najviše mi se sviđa #4 kombinacija nju bih rado odijenula. :)

    OdgovoriIzbriši