nedjelja, 16. kolovoza 2015.

Back to school - Odjevne kombinacije i makeup izgledi za školu


Zdravo svima!

- Za današnji post sam vam pripremila 4 odjevne kombinacije i 3 makeup izgleda pogodna za školu. Mislim da je nepotrebno bilo šta drugo pisati, pa krenimo sa postom!

1. Cool black&white
- Ova kombinacija mi se veoma dopada! Izgleda veoma opušteno i naravno pogodna je za školu. U ovom postu ćete vidjeti još jednu crno - bijelu kombinaciju, trenutno mi se veoma dopadaju. Čini se malo monotonom, jer ne postoji ništa da bi se posebno istaklo u ovoj kombinaciji, no meni to ne smeta jer mi je ovaj spoj printova nadomjestio sve nedostatke. Nešto što daje jednu girly notu ovoj cool kombinaciji jeste ovaj ruksak, koji podsjeća na pandu - a svi znamo da su pande jako slatke životinje. Što se tiče dodataka, odabrala sam ovu maskicu za telefon, sa veoma zanimljivim natpisom - koji ispisan modernim i sofisticiranim fontom koji upotpunjuje kombinaciju.

Moja ocjena: 10/10

2. Comfy blue



- Savršenstvo! Mješavina različitih stilova - girly, cool, sportski, opušteni, no cjelokupan outfit je udoban. Džemper i farmerice su u opuštenom stilu, pa su savršene za jutra kada nemate volje ulagati puno truda u svoj izgled (vjerujem da vam je svako jutro takvo). Patike su u sportskom stilu (što je očito jer su patike sportska obuća), i ovaj model mi se veoma dopada, kao i boja - pa se po svemu savršeno uklapa u ostatak kombinacije. Ruksak je u cool stilu, jer cool predstavlja nešto opušteno i moderno - što ovaj ruksak i jeste, a tek print... Savršeno! I, ostaje nam maskica koja ovoj kombinaciji daje tu girly notu sa ovim cvijetnim printom. 

Moja ocjena: 10/10

3. Classy black&white
























- Opet crno - bijela kombinacija! Oh, pa jako mi se dopada - elegantna, no ne previše. Ovdje imamo miks svih mogućih printova, ali opet ne izgleda prenatrpano zbog majice/džempera i baletanki. Majica je kratka - no, to nije problem s obzirom na to da je suknja visokostrukirana. Suknja je visokostrukirana (kao što sam pomenula), sa štraftama, dužine do koljena - kakve suknje najviše volim. Ruksak je veoma lijepog dizajna, crni sa bijelim tufnicama. Baletanke su klasične bijele bez ikakvog zanimljivog printa. I... Na kraju maskica sa fantastičnim printom, toliko toga na jednom mjestu, ali i dalje nije prenatrpano. Fantastično!

Moja ocjena: 10/10

5. Cozy gray

























- Mogu samo zamisliti kako je ova kombinacija udobna i prijatna - iste karakteristike nalazimo i kod kreveta, pa će vam lako biti "uskočiti" u ovu kombinaciju, s obzirom da svi volimo svoj krevet. Ova kombinacija je za hladnije dana, pa može poslužiti i za zimski period. Džemper je divan, sivi sa ovim bordo printom, pritom je veoma širok, što ovu kombinaciju najviše i čini udobnom i prijatnom. Farmerke su sive, najobičnije - nešto o čemu se nema puno pisati. Ruksak (opet) sivi, bez bilo kog printa. Čizme su (uh, opet) sive UGG - sice. I konačno, maskica bordo boje, sa veoma zanimljivom teksturom.

Moja ocjena: 9/10

1.

























- Ovaj makeup izgled je namijenjen onima koji su tek počeli da se šminkaju. Korektor je potreban kako bi prikrili sve nepravilnosti na licu i on je nešto neophodno ukoliko imate "problematično" lice. U nižim razredima nema potrebe da svakodnevno oštećujete trepavice koristeći maskaru. Umjesto toga koristite gel koji će vizuelno produžiti vaše trepavice, a pritom možete i urediti obrve. Za njegovane usne neophodan vam je dobar balzam, pa vam ja preporučujem EOS balzam za usne, o kome nešto više možete pročitati OVDJE. Što se tiče frizure, odabrala sam neurednu punđu, jer izgleda lijepo i veoma je jednostavna za napraviti.

2.



























- Ovaj makeup izgled je za nešto bogatiji i ne služi samo kako bi prikrio nedostatke. Korektor je tu iz već pomenutog razloga - prikrivanja nesavršenosti. BB krema je puno bolji izbor od pudera, jer manje šteti koži, i imajte na umu da je to ipak krema. Kako bi istakli trepavice, upotrijebite što bolju maskaru. Ukoliko nemate dovoljno guste obrve, za vas je idealna olovka za obrve. Kako bi vaše usne ostale njegovane, ali i kako bi im dali malo boje  - upotrijebite pigmentovani balzam za usne. Što se tiče frizure, odabrala sam ovu neurednu pletenicu, iz razloga što lijepo izgleda, može se uklopiti u različite stilove i jednostavno se pravi.

3.

- Ovo je već potpuni makeup izgled, no sa blagim bojama pa je primjeren za školu. Korektor koristimo da bi prikrili nedostatke, dok BB kremu koristimo umjesto pudera, zbog toga što je manje štetna za kožu. Ukoliko smatrate da vaše obrve nisu dovoljno guste, docrtajte ih olovkom. Kako bi poboljšali izgled trepavica nanesite maskaru. Za ljepše isticanje očiju nanesite sjenke za oči u nude nijansama. Za boju ruža odaberite neku neutralnu, kao na slici. Za frizuru sam odabrala ovu neobičnu punđu koja je opuštena, ali u isto vrijeme i elegantna.

- U ovaj post sam uložila mnogo truda, pa se nadam da vam se dopao. Ukoliko vam se dopao, komentarišite ga i učlanite se u blog.





Broj komentara: 20:

  1. Odličan post zaista! Sve mi se baš dopada, kombinacije su preslatke kao i makeup lookovi! Samo, uvećaj slike slobodno, meni se tako više dopada post (moje mišljenje, kako želiš). Hvala puno na divnom komentaru na mom blogu! ♥☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Imat ću u vidu savjet u vezi slika! ❤

      Izbriši
  2. Svi outfiti su preslatki, za oko mi je najvise zapao Comfy blue. Ne sminkam se, tako da ne mogu da komentarisem meake up. :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Mila! Ni ja se ne šminkam, no napravila sam makeup - ove za one koji se šminkaju! ❤

      Izbriši
  3. Odličan post super ideje! Meni se najviše sviđa 3 kombinacija! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, zaista je od pomoći, posebno drugi deo sa makeup look-ovima. :-) Od outfita mi se poslednji najviše dopada, mada su svi prelepiii. ❤

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Post je dobar, ali moram da priznam, vec vidjen. Ipak, tvoj stil pisanja je odlican, koliko sam mogla da primetim kroz par postova koje sam procitala. Koliko imas godina? :)

    P.S. Imas prelepo ime :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Što se tiče teme posta, svjesna sam da je već viđena - ali je ja pokušavam predstaviti na drugačiji način. I da, imam 12 godina. ❤

      Izbriši
    2. Odlicno pises, verovatno mnogo bolje od drugih devojcica tvojih godina :)

      Izbriši
    3. Drago mi je da misliš tako! ❤

      Izbriši
  6. Trebala mi je ogromna inspiracija i mnogo ti hvala na njoj. Zaista su sve kombinacije odlične! I ja isto tako volim crno bele kombinacije, a pogotovo skejter suknje visokog struka!! Još jednom kombinacije su odlične!!

    svetjednedevojke.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve lepše od lepšeg. Poseti moj blog i učlani se ako ti se dopadne.
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Nešto ne radi u vezi učlanjivanja, pa čim se to riješi postat ću tvoj član, nadam se da ćeš i ti moj! ❤

      Izbriši
  8. Znači, ja sam ostala bez teksta, post je savršen, sve pohvale! ♥

    http://dnkbff.blogspot.com/ Postani naš član, ako želiš.

    I da, mi smo tvoj novi član!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Postala sam i ja vaš član, baš mi se dopada blog! ❤

      Izbriši
  9. Cute backpacks! Nice post

    http://youcancallmes.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši