nedjelja, 8. studenoga 2015.

Odjevne kombinacije za jesen | Collab post sa Anom i Majom

Zdravo svima!

- Evo i ja konačno pišem post! Mislim da nema smisla objašnjavati razloge neredovnog pisanja! Koliko god pokušavala staviti blog ispred nekih drugih stvari (škole), to je nemoguće. No, sada sam tu! Uskoro vas očekuje It's coffee time post, gdje ćete se moći upoznati sa mnogim promjenama na blogu koje slijede! I da, ovo je trostruki collab na temu jesenje serije postova sa Anom sa bloga Ana Bundalo i sa Majom sa bloga White and Gold. Ja pišem o odjevnim kombinacijama za jesen, a kako bi saznali o čemu one pišu klik na linkove njihovih fantastičnih blogova! Pa krenimo...

1. 



- Opet ja sa crno-bijelim elegantnim kombinacijama! Iako kombinacija nije u mom stilu, veoma mi se dopada! Mislim da bi ova kombinacija bila daleko lošija da nije scatter suknje (tj. da je zamijenjena nekom drugom vrstom suknje) koja se uklapa u sve stilove, pa i u ovaj rokerski. Ova odjevna kombinacija je idealna za maturu ukoliko imate rokerski stil! 

2.


























- Ovo je idealan spoj udobnosti i stila! Ključan komad u ovoj kombinaciji je karirana košulja koja je ove jeseni potpuno IN. Opuštenost je ono što odlikuje ovu kombinaciju, zato je ovo idealna kombinacija za odlazak u shopping sa drugaricama! 


3.





























- Jedna od mojih najdražih karakteristika jesenjeg načina oblačenja jeste slojevito oblačenje, što je izraženo u ovoj odjevnoj kombinaciji! Najviše mi se dopadaju aksesoari koji upotpunjuju ovu kombinaciju. Zgrabite plastičnu (po mogućnosti Starbucks) čašu sa svojom jutarnjom dozom kafe i zakoračite u novi dan u ovoj kombinaciji.

4.




























- Katkad se čini da je manje i više i da jednostavnost odiše stilom, što ova odjevna kombinacija dokazuje! Sve vrste hoodie-a, džempera i sličnih stvari su potpuni IN ove jeseni, zato pronađite neki po vašem ukusu i upotpunite njime neku svoju kombinaciju. Zbog svega gore navedenog, jasno je da zbog svoje jednostavnosti kojom odiše, ova kombinacija idealna za školu! 

- Ja se iskreno nadam da vam se ovaj post dopao, te da vas je inspirisao da oplemenite svoj stil! 










Broj komentara: 12:

  1. Sve kombinacije su fantasticne no najvise mi se svidja 3. ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. All are absolutely amazing outfits, I love the first one the most, look so cool, thank you for sharing!!!

    xxx

    www.noragouma.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican poost, svidjaju mi se kombinacije! :-)

    http://fashionkattdiary.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post.Imas jako lep blog,svaka cast :)Ako zelis pogledaj i moj blog(i komentarisi)nova sam,puno bi mi znacilo ♥♥
    https://ilanna07.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Rado bih posjetila tvoj blog, no link ne radi! ❤

      Izbriši
  5. Izvrstan post!
    Posjeti moj blog:http://ameliabeliveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši