ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

Moj omiljeni blog - TAG + Savjeti za što bolji blog





Zdravo svima!

- Sjećate li se slike iz prethednog posta, za koju sam vam rekla da je vezana za temu sljedećeg posta? E, pa nije! Za taj post mi je potrebno mnogo fotografija, koje nisam uspjela napraviti jer sunce nije željelo sarađivati, stoga će taj post pričekati - a, za danas sam odlučila uraditi Moj omiljeni blog TAG i dati vam neke savjete za vođenje što boljeg bloga (koje ću napisati u okviru odgovora na pitanja). Do sada na svom blogu nisam radila TAG-ove, pa sam mislila da je ovo idealna prilika da uradim jedan. Pa počnimo!


1. Šta sve jedan dobar blog treba da ima? 

- Možda nisam kompetentna da govorim o tome, ali po mom mišljenju kao prvo, dobar blog MORA da ima kvalitetne tekstove! Ukoliko je u tekstu sve "s brda, s dola", puno gramatičkih, pravopisnih, slovnih grešaka i emotikona, definitivno ću potražiti neki drugi blog! Zatim, bilo bi poželjno da su na blogu kvalitetne fotografije. Ja ne koristim uvijek svoje fotografije, jer nekada ne postoje povoljni uvjeti da napravim iste - zato ih nekada preuzimam s interneta. I posljednja stvar - IZGLED. Iako se kaže da ne treba suditi o knjizi po koricama, izgled mi je dosta važan jer odražava osobnost vlasnika bloga.

2. Kako vidiš da li je blog dobar?

- Kada posjeduje sve gore navedene kvalitete.

3. Kada ćeš se učlaniti u blog?

- Nekada blog može imati sve gore navedene kvalitete, no ukoliko fali "ono nešto" što će ga izdvojiti u moru drugih blogova, vjerovatno se neću učlaniti. Stoga, u blog ću se učlanit kada se po nečemu izdvaja.

4. Hoćeš li se učlaniti u blog ako ima jako malo čitalaca?

- Naravno da hoću! I sama sam jedna od onih koji imaju malo čitalaca, i znam koliko mi svaki čitalac znači - zato ću uvijek pružiti podršku takvim blogovima! 

5. Ko ti je uzor u blogovanju i zašto?

- Imam jako puno uzora, toliko puno da bih mogla napisati cijeli post o tome.

6. Kada si ušla u svijet bloganja?

- U svijet bloganja sam ušla krajem jula ove godine i veoma sam zadavoljna postignutim rezultatima - zato, puno vam hvala, jer bez vas to ne bi bilo moguće!


7. Kako ti neki blog može postati omiljenim? 

- Pa, to je dosta teško objašnjivo! Potrebno je da posjeduje sve kvalitete, "ono nešto" i da me postovi na tom blogu inspirišu.

Nominujem:

Amelia

- Evo, sada znate kakvi mi se blogovi dopadaju! Nadam se da vam post dopao!

Moja pitanja za vas:

1. Šta će vas navesti da se učlanite u neki blog?
2. Da li izgled bloga ima važnu ulogu u formiranju vašeg utiska o nekom blogu?











Broj komentara: 30:

  1. Baš si dobro i opširno napisala sve ovo, nadam se da su to razlozi zašto si se učlanila i u moj blog (šalim se, naravno :D). Što se tiče tvog prvog pitanja: paaa, ja prvo pogledam sve postove, tj. malo one sa početka i one novije i onda vidim da li mi se dopada i način pisanja na blogu. A takođe mislim da i izgled igra jako važnu ulogu na blogu jer ako je font onaj izvijeni koji ne mogu da dešifrujem i ako je totalno dosadan izgled bloga i to jednostavno ne privlači pažnju. Meni su moji prvi čitaoci koji su me uočili na BRAVO portalu rekli da ih je privukao sam izgled bloga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Veoma mi je drago vidjeti ovakav komentar koji ukazuje da neko zaista cijeni moj rad! ❤

      Izbriši
  2. Divan Tag,obozavam tvoj nacin pisanja mislim da zasluzujes mnogo vise citalaca,ali nije sve ni u citaocima,bitno je da volis to sto radis:D.
    1.Pa na blogu moraju da mi se prvo dopadnu teme i stil pisanja,nije bitno da li blog ima 3 ili 100 citalaca ja cu se uclaniti<333
    2.Pa ne znam da ti odgovorim na ovo pitanje i da i ne<33333

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, u potpunosti se slažem sa svime što si napisala! ❤

      Izbriši
  3. Predobar ti je post, baš si opširno opisala sve što mi se jako svidjaa <3

    Novi post: http://andrijanaslife.blogspot.rs/2015/12/holiday-season-intro-few-pics.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican ti je post! Hvala na nominaciji :)
    1.Pre svega ako ima dobar izgled! Mislim , ne mora da ima sve tip-top,ali lep ! Kod nekih devojcica bilo je zaista natrpano. Drugo ako ima super stil pisanja ,dobrih ideja,saveta...naravno da cu se uclaniti!
    2.Pa zavisi , ne znam hm..:/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post.Za mene izgled bloga ima neku ulogu ali nikada ne moze presuditi dali da se učlanim ili ne.Svakom blogu koji ima jako malo čitalaca kao što je moj i taj jedan stvarno mnogo znači.Novi post na mome blogu.Pogledaj ako želiš.
    http://girlwithstyle123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post!Sjajno pises,sve pohvale!♥
    https://ilanna07.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, učlanila sam se u tvoj blog! ❤

      Izbriši
  7. Super post. Poseti moj blog, učlani se i komentariši. To mi jako znači.

    www.emilittleworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajan post dusice, odlicno pises postove. Svaka cast! Uclani se na moj blog ako zelis ja na tvoj vec jesam ;)
    lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post.
    Da bih se uclanila u neki blog, mora da ima dobro napisane postove, i mislim da je izgled kod blogova jako vazan. :)
    http://littlepinkheaven.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. 'jer sunce nije željelo sarađivati' ulepšala si mi dan sa ovom rečenicom.Prelepo napisano i oduševila si me sa ovim postom.Kako to da sam tek sada saznala za tvoj blog? Sviđa mi se dizajn bloga,kako pišeš..sve. Jako si iskrena osoba,kako sam po ovim odgovorima mogla saznati. ☺ ♥
    Sjajan post,iii imaš novog člana na blogu.
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Ti si meni uljepšala dan ovim komentarom! ❤

      Izbriši
  11. Jako mi se svidja post, s obzirom da sam donekle jos uvek nova, hvala ti za savete. :)
    Pogledaj moj blog i ako zelis uclani se! <3
    http://insidethelifeofnina.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem, drago mi je da sam ti pomogla! Učlanila sam se u tvoj blog! ❤

      Izbriši
  12. Zdravo draga,

    pre svega želim da ti se zahvalim na onako divnom komentaru. Definitivno mi je popravio raspoloženje i uneo nešto posebno u ovo nedeljno popodne. Zaista sam zahvalna na svakoj ispisanoj reči.
    Trudiću se da opravdam sve rečeno u budućnosti :)

    Divan ti je ovaj post...a dizajn bloga mi se posebno dopada.
    Želim ti mnogo sreće u blogovanju i rado ću se priključiti tvojoj GFC zajednici.
    Puno poljubaca ti šaljem sa stranica "The book of happiness".
    Marina
    http://marinamarry.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post, drago mi je da si nešto ovako napisala kako bi pomogla drugima!
    Hvala ti na nominaciji potrudit ću se sto prije objaviti post :D ♡

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, jedva čekam da pročitam tvoj post! ❤

      Izbriši
  14. Apsolutno se slazem. Blog mora da ima taj neki X Faktor koji ce ga istaci iz mora drugih :)
    Nego, mene zanima, kakvi te blogovi privlace, o kojim temama volis da citas?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno govoreći, teme mi nisu bitne, moj utisak se više bazira na načinu pisanja! ❤

      Izbriši