ponedjeljak, 21. prosinca 2015.

Winter must haves + essentials - clothes, accessories, beauty, decor and random


Zdravo svima!

- Većina vas zna razlog zbog kog post nije izašao prošli ponedjeljak (no ukoliko ne znate, nisam imala inspiracije - pa nisam željela pisati nešto čime ni ja sama ne bih bila zadovoljna), ali sada sam tu. Na ovosedmičnom "meniju" imamo Winter must haves + essentials. Neke stvari koje ćete naći u ovom postu se mogu svrstati i u Fall must haves + essentials, no svi se mogu vezati i za zimu - pa, krenimo!

Odjeća

- Prva asocijacija na zimu (kada govorimo o odjeći) su džemperi! Ove jeseni/zime su pleteni džemperi kao ovaj svijetlo rozi u trendu i meni lično se zaista dopadaju. No oni koji nikada ne izlaze iz mode jesu džemperi klasičnog kroja i materijala poput ovog sa desne strane - na vama je samo igrati se s uzorcima i kombinovati ih u skladu s kombinacijom. Kaput ili jakna - na vama je izabrati, no zasigurno su vam neophodni ukoliko želite izlaziti iz kuće. Ukoliko težite tome da budete u trendu izaberite neki kaput neobičnog kroja koji će idealno upotpuniti vašu kombinaciju. Haljine sa dugim rukavima su ove zime neizbježni, zato šta čekate... Pravac u shopping da pronađete jednu za sebe! Farmerke se must have u svakom godišnjem dobu, no trudite se zimi birati one deblje i toplije.

Dodaci

























- Kapa je uvijek dobrodošla, što da vam se uši ne zacrvene i glava ne smrzne, što kao odličan i jeftin aksesoar. Infinity šalovi su savršeni da utoplite svoj vrat i vašoj kombinaciji date poseban štih. Na You Tube-u potražite videe u kojima su pokazani načini kako da nosite infinity šal. Rukavice, da vam koža ne bi bila krokodilska! A sada moj omiljeni dio: martinke. Za mene su one savršenstvo kada govorimo o čizmama, no ukusi su različiti - pa će se vama možda sviđati drugačiji model čizama. I na kraju pape (ne znam kako da ih nazovem, ukoliko neko zna neka mi napiše u komentaru)! Sve su poželjne, no ukoliko niste ljubitelj pomenutih možete nositi i neke tople čarape.

Kozmetika























- Posebnu pažnju njezi kože trebate posvetiti tokom zime zbog niskih temperatura - zbog čega je koža sklona prekomjernom isušivanju i pucanju. Preporučujem vam da (ukoliko nemate) kupite losion za tijelo, kremu za lice, kremu za ruke i balzam za usne - no pažljivo birajte sve proizvode prema tipu vaše kože, kako ne bi bilo neželjenih reakcija. Što se tiče dekorativne kozmetike smatram da su hladnije nijanse savršene za zimu.

Dekor&nasumično























- Mirisna svijeća je za mene must have u svakom godišnjem dobu, naročito tokom zime jer unosi pravi tumblr ugođaj u prostor u kom boravite. Uz nju je nezaobilazna šolja iz koje ćete se grijati nekim ukusnim napitkom i dekica koja će upotpuniti ugođaj. Ukoliko ste knjiški moljac, prijat će vam dobra knjiga, no ako niste film je odlična zamjena. Ukoliko želite pročitati više o tome kako biti tumblr i cozy tokom hladnijih dana pogledajte OVAJ post.

- Iskreno se nadam da Vam se post dopao. Pišite mi u komentarima šta biste sljedeće željeli čitati na blogu! I ne zaboravite se učlaniti u blog, ako vam se dopada ideja o velikom darivanju.




Broj komentara: 12:

  1. Super post!
    Slazem se sa tobom. Od kozmetike svakako si tocno rekla. Meni se zimi najvise usne isusuju i vec sam potrosila 2 labela. Od odjece glavni zimski must have su mi dzemperi i samo dzemperi, koje obozavam. A od dodataka najvise volim pletene salove i kape. Jos jednom odlicno napisan post.

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Veoma cijenim kada se neko potrudi da napiše takav komemtar! ❤

      Izbriši
  2. Iskreno,ovakvi postovi su mi jedni od omiljenih.Meni su dzemper i farmerke najčešća odevna kombinacija zimi.Što se tiče onih dodataka,obožavam onakve kape,a šal je prelep.Ja zimi najpre koristim kremu za ruke,jer mi se ruke jako brzo suše i preko potrebna mi je.Senke za oči,kao da si birala za mene. :) Sjajno napisano,svakim novim postom me sve više oduševiš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, jako mi je drago da ti se dopadaju moji postovi! ❤

      Izbriši
  3. Super post ♥
    odlična ideja ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post , posebbno mi se dopada ova zelena jakna, a bez Eos-a ne bih mogla živjeti.Novi post na mome blogu.
    http://girlwithstyle123.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post!
    http://makeup468.blogspot.hr/
    nova sam na blogu pa bi puno značilo kada bi ostavila koji kom :*

    OdgovoriIzbriši