četvrtak, 4. veljače 2016.

5 ways to keep your room clean and organized


Zdravo svima!

- Jako mi je žao što prethodne sedmice nije bilo posta, no krajem sedmice sam neplanirano otputovala i zbog toga nisam mogla objaviti novi post! Također se izvinjavam zbog toga što nisam promijenila izgled bloga, no nažalost nisam bila u mogućnosti iz određenih razloga. 

- U ovom postu ćete imati priliku čitati o čišćenju i organizaciji vaše sobe. Smatram da je većina tinejdžera veoma lijena po ovom pitanju, stoga vam donosim savjete i trikove koji će vam pomoći da ovaj "posao" obavljate što brže i efikasnije. Ja sam izdvojila samo pet ključnih da post ne bi bio predugačak i dosadan za čitanje. Pa bez daljnjeg odugovlačenja, krenimo!

school, desk, and room image

1. NEKA SVAKA STVAR IMA SVOJE MJESTO

Mnogo se lakše snaći u prostoru u kom sve ima svoje mjesto nego u prostoru u kome (npr.) balzame za usne možete naći na polici, u ormaru i na stolu. No, vodite računa da je način organizacije funkcionalan, tj. da svaka stvar ima ne samo svoje, nego i ODGOVARAJUĆE mjesto.

2. UVIJEK DRŽITE NERED POD KONTROLOM

- Sigurna sam da većina vas u sobi ima stolicu na koju bacate svu odjeću koju skinete i čekate dok mamin teror ne dostigne vrhunac da biste pospremili nered - POGREŠNO! Radije čim skinete odjeću, čistu odložite u ormar, a prljavu u kupatilo. Tako i sve druge stvari odložite na njima namijenjeno mjesto.

box, diy, and organizer image

3. TEGLE, KUTIJE I ZATVORENE POLICE SU UVIJEK DOBRODOŠLE

- Tegle možete koristiti za lakove za nokte i balzame za usne, a kreativci te tegle mogu i ukrasiti - pa imati i funkcionalnost i dekorativnost u jednom. Kutije će poslužiti za organizaciju ostale kozmetike i sitnice kojima ne možete naći odgovarajuće mjesto, dok na zatvorene police možete smjestiti knjige, sveske i sl. Na ovaj način ćete sortirati stvari prema namjeni, uštedjeti prostor i reducirati nakupljanje prašine.

4. REKLAME NA TV-U SU IDEALNO VRIJEME ZA POČISTITI PRAŠINU

- Želite li "ubiti" dosadu i učiniti nešto korisno, ovaj trik je idealan za vas! Nekoliko ciklusa reklama će biti sasvim dovoljno za počistiti svu prašinu u sobi. Činit će vam se da ste utrošili manje vremena, no zapravo ste samo rasporedili posao i učinili ga zabavnijim jer vam je jedina alternativa nila gledanje reklama.

clothes, fashion, and closet image

5. ODJEĆU U ORMARU SORTIRAJTE PREMA GODIŠNJIM DOBIMA I NAMJENI

- Sklapanje odjevne kombinacije bit će mnogo lakše ukoliko znate gdje se koji predmet nalazi, što ćete ovim sistemom organizacije postići. Nazad posložite ljetnu i proljetnu odjeću, a naprijed zimsku i jesenju (navela sam primjer za trenutno doba godine). Sa jedne strane posložite odjeću za gornji dio tijela (majice, džempere...), a sa druge strane za donji dio tijela (farmerke, helanke...).

- Nadam se da će vam post biti od koristi, te da vam se dopao. U komentarima mi pišite o čemu sljedećem biste željeli čitati na blogu.






Broj komentara: 47:

  1. Jako lep post! Jako mi se dopada kako pišeš, ideje su vrlo kreativne, mnogo mi se dopada izgled bloga, ako želiš, samo promeni ime, a izgled neka ostane ovakav :) Bilo bi lepo ako bi u sledećem postu uradila neki tag, ili možda lifestyle post, ili možda neki haul.

    katieslittlecorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, pri pisanju sljedećeg posta imat ću u vidu tvoje želje! ❤

      Izbriši
  2. Bas lepo :)

    ako zelis učlani se na moj blog

    http://saskascloud.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Već sam učlanjena u tvoj blog! ❤

      Izbriši
  3. Blog ti je presladak. Post je jako originalan, i lepo napsian. :) ♥

    Giveaway na mom blogu
    http://ninaw123.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja odecu sortiram po godisnjim dobama, npr. kada je leto sklonim zimske stvari a letnje ostavim pri ruci.
    Odlican je ovaj post... Ja ne volim kada mi je sve u sobi razbacanu i ne znam gde mu je mesto, tako kada mi nesto treba ne mogu naci.

    NOVI POST

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i ja sam ista po tom pitanju! ❤

      Izbriši
  5. Jako zanimljiv post , i za mene jako koristan!Soba mi je uvek uredna,a i ne volim kada je sve razbacano,najviše volim kada je sve na svom mestu haha a saveti su stvarnoo korisni♥ :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, drago mi je da nisam jedina! ❤

      Izbriši
  6. Jako korisni saveti. ♥ Sa svim se slažem. Takodje postoji i ''uredjeni haos'' koje je meni znatno privlačniji nego ne uredna soba. Ima razlike. ☺

    Novi post: Senny

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan post i jako od koristi,slikice koje si ubacila ❤!Ja se trudim da mi uvek sve bude uredno i uspevam u tome :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Neki saveti su jako dobri, koristiće mi. :)
    Volela bih da polako počneš sa pisanjem prolećnih postova, možda za jedno mesec dana. :) <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala mnogo, ovo će mi sigurno poslužiti, pogotovo sada na proleće! :)

    http://fab-tony.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo za reklame mi se posebno dopada!☺ Odlične ideje.

    OdgovoriIzbriši
  11. Fenomenalni savjeti Zara! :) Sigurno će poslužiti.


    Molim te, isčlani se i ponovo učlani u moj blog, kako bi opet primala obavještenja (promijenila sam link bloga). Mnooogo bi mi značilo ----> innisall.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Divna ti je ideja za post i savjeti će sigurno biti od pomoći.. :* <3


    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlicne ideje, sjajan post :*
    Pogledaj moj blog ako zelis: http://krsticmila.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post!
    Napisala si vrlo korisne savjete i sigurna sam da ce mi neki od njih posluziti posto tesko sobu odrzavam urednom.

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican ti je post, dosta saveta i ideja mnogima ce posluziti, kao i meni :-)
    Hvala ti na komentaru, uclanila sam se na tvoj blog <3

    POSETITE MOJ BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/bugs-bunny.html

    OdgovoriIzbriši
  16. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++

    OdgovoriIzbriši
  17. Zaista odlični savjeti. Moja soba je uvijek haos, jer nemam vremena čistiti je svaki dan pa se tako vremenom nakupi jedan ooooogroman nered haha!
    xoxo ♥
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - nemoj propustiti naš prvi Forëver Blog Day, koji počinje danas (subota) u 13:00 (ako ti nije jasno o čemu se radi, više informacija o tome možeš pronaći na blogu) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, neću svakako - jedva čekam 13 h. ❤

      Izbriši
  18. Sviđa mi se post i savjeto koje si dala. :)
    - pogledaj moj novi post http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/recenzija-planetspa-maslac-za-tijelo.html

    OdgovoriIzbriši
  19. Zaista kull post! Ideje su strava! :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs <--- new post

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlična ideja i post! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši